Molding di cumpressione
U muffa di cumpressione hè u prucessu di mudificazione in u quale un polimeru preriscaldatu hè piazzatu in una cavità aperta è riscaldata. U moldu hè dopu chjusu cù un tappu superiore è cumpressu per avè u materiale in cuntattu cù tutte e zone di u moldu.
Stu prucessu hè capaci di pruduce pezzi cù una larga gamma di lunghezze, spessori è cumplessità. L'uggetti chì pruduce sò ancu altu in forza, facendu un prucessu attraente per una quantità di industrie diverse.
I composti termoset sò u tipu più cumuni di materiale utilizatu in u modellu di compressione.
Quattru Passi Principali
Ci sò quattru passi principali per u prucessu di furmazione di compressione compositu termoset:
- Hè creatu un strumentu metallicu in dui parti d'alta resistenza chì currisponde esattamente à e dimensioni necessarie per pruduce a parte desiderata. L'uttellu hè poi stallatu in una pressa è riscalda.
- U compostu desideratu hè preformatu in a forma di l'uttellu. A preformazione hè un passu cruciale chì aiuta à migliurà a prestazione di a parte finita.
- A parte preformata hè inserita in u moldu cale. L'uttellu hè dopu cumpressu sottu pressione assai alta, di solitu chì varieghja da 800psi à 2000psi (secondu u gruixu di a parte è u tipu di materiale utilizatu).
- A parte hè sguassata da u strumentu dopu chì a pressione hè liberata. Ogni lampu di resina intornu à i bordi hè ancu eliminatu à questu tempu.
Vantaghji di u Molding di Cumpressione
U muffa di cumpressione hè una tecnica populari per parechje ragioni. Parte di a so popularità deriva da u so usu di cumposti avanzati. Questi materiali tendenu à esse più forti, più rigidi, più ligeri, è più resistenti à a corrosione di e parti metalliche, risultatu in oggetti superiori. I pruduttori abituati à travaglià cù e parti metalliche trovanu chì hè assai simplice di cunvertisce un ughjettu cuncepitu per u metallu in una parte di stampa di compressione. Perchè hè pussibile currisponde à a geometria di a parte metallica cù questa tecnica, in parechje circustanze si pò solu abbandunà è rimpiazzà a parte metallica in tuttu.